tiistai 3. maaliskuuta 2009

Friends-Award


Minä sain eilen ihanan yllätyksen. Tuhannet kiitokset tästä kuuluvat Manoulle!
Antaa hyvän kiertää. Tehtäväni on antaa palkinto eteenpäin kahdeksalle henkilölle, minä annan poikkeuksellisesti neljälle, jotka ovat: 

Kantriina - Sinulta Minulle
Kay - Kaylovesvintage
Shannon - Rabbit and the Duck
Merja - Kortteja Kaliforniasta
 

I got a wonderful surprise yesterday. Thousands of thanks belongs to Manou!
Pay it forward. My work is to give the award ahead of eight people. I will, exceptionally, give it to four persons who are this time:

Kantriina - Sinulta Minulle
Kay - Kaylovesvintage
Shannon - Rabbit and the Duck
Merja - Kortteja Kaliforniasta 

P.S Usein ajattelen, että asioilla jokin tarkoitus. Kääntäessäni tekstiä mietin, miten imaisisin englanniksi "Antaa hyvän kiertää". Törmäsin tähän
Suorastaan ihastuttava ajatus ja kuinka monen elämään lopulta voisi vaikuttaa, jos jokainen antaisi hyvän kiertää aina kolmelle seuraavalle. 
Onko joku nähnyt tämän elokuvan? Minä en ole, mutta tämän jälkeen haluaisin.

1 kommentti:

Rabbit and the Duck kirjoitti...

Thank you for the lovely award : ) It's always a pleasure visiting your blog : )

Related Posts with Thumbnails